KŘIŠŤÁLOVÉ ZÁKLADY
- Přátelskost, zdvořilost, vřelý úsměv, oční kontakt a smysl pro humor.
- Náš host je nejdůležitější osoba v hotelu a smysl naší práce.
- Jste „na jevišti“, ať už na telefonu nebo osobně. Přátelské chování by mělo být vždy součástí „Vašeho jeviště“.
- Zacházejte s hosty tak, jak byste chtěli, aby se zacházelo s Vámi. Hosté jsou jedinci jako Vy, se speciálními potřebami a přáními.
- Hosté očekávají, že se jim budete přizpůsobovat, aby se cítili jako doma, chtějí získat nejlepší hodnotu za své peníze, předvídejte jejich potřeby a přání a řešte problémy, které mají.
- Host musí vědět, že jste rádi, že přijel.
- Jakýkoli „oční kontakt“ je Vaše šance poskytovat vynikající služby, nabízet další služby a udělat velký osobní dojem.
- Když poskytujeme kvalitní služby, hosté doporučí naše služby dál – to je nejlepší marketing.
- Každá stížnost, kterou obdržíme od hosta, musí být zcela vyřešena.
- Vždy projevujte zájem o to, co hosté říkají. Sami mluvte co nejméně. Nikdy se nerozhovořujte o sobě a o svých názorech.
- Nikdy též nehovořte s hostem o vnitřních záležitostech hotelu.
- Nikdy s hosty nepolemizujte, nikdy jim neříkejte NE, nikdy nevyjadřujte negativní názory.
- Buďte schopni odpovědět na otázky hostů, zajímejte se a buďte informováni o tom, co se děje v hotelu i v Luhačovicích.
- Dejte hostu dostatek času – nikdy na něj nespěchejte. Buďte jemní.
- Pokud nemůžete pomoci hostu, nasměrujte hosta k někomu, kdo může.
- Nikdy nenechte hosty bez dozoru (bez obsluhy). Raději hosty doprovoďte, než abyste jim jen ukázali, kudy se mají vydat po hotelu.
- Poznejte každého hosta, jemně používejte jejich jmen – formálně a profesionálně. Tykání s hosty je zcela nepřípustné.
- Buďte hrdi na svou práci a vytvořte pozitivní pracovní prostředí.
- Osobní problémy vždy zanechte doma.
- Buďte týmový hráč, táhněte za jeden provaz s ostatními kolegy a úseky.
- Vždy mluvte pozitivně a vyhněte se negativním komentářům.
- Pozitivní postoj je klíč k našemu úspěchu a úspěchu celé firmy.
- Nikdy si nemyslete a neříkejte: „To není moje práce“. Udělejte více, než je od Vás očekáváno. Vždy buďte ochotni udělat něco navíc.
- Věnujte pozornost detailům od prvního do posledního okamžiku, kdy se o hosty staráme.
- Chraňte majetek a soukromí hostů.
- Chraňte dobré jméno a reputaci Radunu tím, že nešíříte fámy a klepy.
- Nikdy nemluvte s hosty nářečím, slangem ani zkratkami, používejte správnou slovní zásobu, znejte a používejte obecné zásady „Radunské slovní etikety“.
- Osobní čistota je odpovědností každého zaměstnance. Denní hygiena je nutná a povinná.
- Oblečení musí být v perfektním stavu a čistotě.
- Šperky u mužů jsou vyloučeny, u žen jen jemné šperky i líčení.
- Znejte, co se dělá v mimořádných případech.
- Informujte svého přímého nadřízeného o možných problémech, nebezpečích nebo zraněních, které se při práci mohou stát.
- Buďte vítězem a mějte důvěru v sebe sama a své schopnosti.