KŘIŠŤÁLOVÉ ZÁKLADY

  1. Přátelskost, zdvořilost, vřelý úsměv, oční kontakt a smysl pro humor.
  2. Náš host je nejdůležitější osoba v hotelu a smysl naší práce.
  3. Jste „na jevišti“, ať už na telefonu nebo osobně. Přátelské chování by mělo být vždy součástí „Vašeho jeviště“.
  4. Zacházejte s hosty tak, jak byste chtěli, aby se zacházelo s Vámi. Hosté jsou jedinci jako Vy, se speciálními potřebami a přáními.
  5. Hosté očekávají, že se jim budete přizpůsobovat, aby se cítili jako doma, chtějí získat nejlepší hodnotu za své peníze, předvídejte jejich potřeby a přání a řešte problémy, které mají.
  6. Host musí vědět, že jste rádi, že přijel.
  7. Jakýkoli „oční kontakt“ je Vaše šance poskytovat vynikající služby, nabízet další služby a udělat velký osobní dojem.
  8. Když poskytujeme kvalitní služby, hosté doporučí naše služby dál – to je nejlepší marketing.
  9. Každá stížnost, kterou obdržíme od hosta, musí být zcela vyřešena.
  10. Vždy projevujte zájem o to, co hosté říkají. Sami mluvte co nejméně. Nikdy se nerozhovořujte o sobě a o svých názorech.
  11. Nikdy též nehovořte s hostem o vnitřních záležitostech hotelu.
  12. Nikdy s hosty nepolemizujte, nikdy jim neříkejte NE, nikdy nevyjadřujte negativní názory.
  13. Buďte schopni odpovědět na otázky hostů, zajímejte se a buďte informováni o tom, co se děje v hotelu i v Luhačovicích.
  14. Dejte hostu dostatek času – nikdy na něj nespěchejte. Buďte jemní.
  15. Pokud nemůžete pomoci hostu, nasměrujte hosta k někomu, kdo může.
  16. Nikdy nenechte hosty bez dozoru (bez obsluhy). Raději hosty doprovoďte, než abyste jim jen ukázali, kudy se mají vydat po hotelu.
  17. Poznejte každého hosta, jemně používejte jejich jmen – formálně a profesionálně. Tykání s hosty je zcela nepřípustné.
  18. Buďte hrdi na svou práci a vytvořte pozitivní pracovní prostředí.
  19. Osobní problémy vždy zanechte doma.
  20. Buďte týmový hráč, táhněte za jeden provaz s ostatními kolegy a úseky.
  21. Vždy mluvte pozitivně a vyhněte se negativním komentářům.
  22. Pozitivní postoj je klíč k našemu úspěchu a úspěchu celé firmy.
  23. Nikdy si nemyslete a neříkejte: „To není moje práce“. Udělejte více, než je od Vás očekáváno. Vždy buďte ochotni udělat něco navíc.
  24. Věnujte pozornost detailům od prvního do posledního okamžiku, kdy se o hosty staráme.
  25. Chraňte majetek a soukromí hostů.
  26. Chraňte dobré jméno a reputaci Radunu tím, že nešíříte fámy a klepy.
  27. Nikdy nemluvte s hosty nářečím, slangem ani zkratkami, používejte správnou slovní zásobu, znejte a používejte obecné zásady „Radunské slovní etikety“.
  28. Osobní čistota je odpovědností každého zaměstnance. Denní hygiena je nutná a povinná.
  29. Oblečení musí být v perfektním stavu a čistotě.
  30. Šperky u mužů jsou vyloučeny, u žen jen jemné šperky i líčení.
  31. Znejte, co se dělá v mimořádných případech.
  32. Informujte svého přímého nadřízeného o možných problémech, nebezpečích nebo zraněních, které se při práci mohou stát.
  33. Buďte vítězem a mějte důvěru v sebe sama a své schopnosti.