Vedoucí servisu Simona: o Radunu jsem se dozvěděla díky svým synům

V březnu to bylo deset let, kdy poprvé vešla, tehdy jako brigádnice, do Radunu. Od té doby si prošla různými pozicemi, díky čemuž si před šesti lety zasloužila i pozici vedoucí servisu. Jaká byla Simčina cesta do Radunu a jak jejímu nástupu napomohla záliba jejích synů v bagrech? Přečtěte si víc.

Simi, jak dlouho už v Radunu pracuješ a jaká je tvoje pozice?

Do Radunu jsem poprvé nastoupila březnu roku 2014. Moje děti byly tehdy ještě malé, takže jsem začínala jako brigádnice v týmu houskeeping, pokračovala jsem jako snídaňová servírka a když bylo potřeba, zaskočila jsem i na pozici večerní recepční. Díky tomu znám celý provoz ve vile, to mi v mé práci hodně pomáhá. Aktuálně v Radunu působím jako vedoucí servisu, a to od roku 2018.

Co je pro tebe v rámci tvé pozice důležité? Na co kladeš důraz?

Hodně se snažím držet kolektiv pohromadě a každého zapojit. Dívám se taky na to, co je komu přirozené a v čem je dobrý – podpořit potenciál každého z týmu je pro mě hodně důležité. Chci, aby se nám všem v Radunu dobře pracovalo.

Jaká byla tvoje cesta do Radunu?

Po studiu na hotelové škole mě cesta zavedla rovnou do Luhačovic. Začala jsem na Slovácké búdě a pak ještě v pár dalších podnicích. V Radunu jsem začala brigádničit až po mateřské. O vile jsem se vlastně dozvěděla díky svým synům. Tehdy totiž probíhala stavba podzemní garáže a my jsme sem chodili pozorovat kopající bagry. Mým klukům se to líbilo, tak jsme tu denně stáli a tak se náš život spojil s Radunem.

„O vile jsem se vlastně dozvěděla díky svým synům. Tehdy totiž probíhala stavba podzemní garáže a my jsme sem chodili pozorovat kopající bagry.“

 

Co si na své práci nejvíc užíváš?

Baví mě tvorba – tvorba menu, vymýšlení detailů pro naše hosty, hledání nových možností. Baví mě vybírat nové suroviny, nové speciality mezi drinky a aperitivy. Zároveň věřím intuici svých lidí – vyberou si produkt, se kterým chtějí dál pracovat, a ten do nabídky zařadíme. Vždy v lednu, když má Radun mezisezónní volno, degustujeme novinky a přechutnáváme i stávající sortiment. Martin má na starosti drinky, Sandra zase vína – společné tvoření, a to i ve spolupráci s kuchyní, je důležité. Koneckonců, práce s lidmi je někdy náročná, ale vždy obohacující.

Tak to nám určitě prozradíš, jaké specialitky jste si za barem připravili na podzim a zimu, že?

V nabídce máme krásná nová vína a skvělé jsou i aktuální sezónní drinky. Mezi naše prémiové rumy brzy přibude další, který si vybrala Sandra. Nový přírůstek máme i v řadě cognaců, který jsme rovnou nasnoubili s jedním z dezertů Zážitkového večerního gurmánského menu.

Kterou část své práce bys naopak nejraději „delegovala“?

Kancelařinu. Vím, že je to důležitá část práce, ale člověk mezi hromadami formulářů nevidí výsledky. Nicméně, v kanceláři stanovujeme pravidla a vychytáváme mouchy s majiteli a vedoucími ostatních úseků.

Představ si, že ty jsi host v Radunu a jsi tu poprvé – kterou část pobytu by sis pravděpodobně užila nejvíc?

Radun celkově by se mi líbil už od prvního momentu. Sama recepce je na první pohled krásná a příjemná. Mně osobně teď ale chybí opečovávání, takže já bych si určitě nejvíc užila masáže. A teď, když se dívám ven, tak prosluněná terasa by taky byla moje oblíbené místo.

Je něco, co bys chtěla vzkázat našim hostům?

Hosté nám často říkají, že se tu cítí jako doma. Tak bych jim chtěla popřát, ať to přetrvává. Ať máte stále pocit, že se k nám vracíte domů.